söndag 5 februari 2012

2012

Ett nytt år har börjat och jag har tänkt att göra det bästa av det. Det här året ligger fokus på Hälsa och på att göra ännu fler drömmar till verklighet.

Började året med en kurs i Reiki, för två veckor sedan började jag studera en kurs i fysiologi, anatomi och nutrition på Kristianstads Högskola (på internetdistans så klart, jag befinner mig fortfarande i Mexiko...)och dessutom håller jag som bäst på med en kurs i Shiatsu - japansk massage.

Och det är väl just så som planen ser ut för den närmaste tiden. Teoretiska studier på högskolan och praktiska studier i framförallt massagetekniker, reiki och yoga. Dessutom en massa olika projekt...bland annat i det rättvisa kaffets anda...men också tillsammans med min vän agronom-ingengören Paola. Och just det projektet tänkte jag att jag skulle berätta lite mer om nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar